מיתוג עבור חברת השקעות נדל"ן בחו"ל יכול להיות משימה מאתגרת. לאדם הממוצע, השקעה בנדל"ן נשמעת כמו רעיון טוב. אולם, העובדה שהנכס נמצא בחו"ל – עשויה להרתיע לא מעט משקיעים פוטנציאליים. לכן חשוב להשקיע במיתוג ושיווק המשרד והשירותים. אבל איך עושים מיתוג אפקטיבי למשרד השקעות בנדל"ן בחו"ל? את התשובות תוכלו למצוא בטקסט שלפניכם.
אלמנטים חשובים במיתוג חברת השקעות נדל"ן בחו"ל
מיתוג ושיווק הם דברים שאפשר לעשות לבד כשהעסק שלכם עוד קטן. אבל, כשהעסק גדל – אתם חייבים להעסיק חברה מקצועית לשיווק ומיתוג. אז רגע לפני שאתם הופכים לחברת ענק עם מחלקת ברנדינג בתקציב של מיליונים – בואו נעבור על הדברים עיקריים שאתם יכולים לעשות לבד כדי לבנות – ולקדם – ביעילות את המותג שלכם.
פיתוח 'זהות מותגית' חזקה
"זהות מותגית" נשמע כמו מונח מפוצץ מתחום השיווק, אבל האמת היא שרוב מה שאפשר לעשות במסגרת פיתוח זהות מותגית – די מובן מאליו. למשל, יצירת לוגו או בחירת סט צבעים המשקפים את הערכים והאישיות של החברה שלכם – אלו צעדים בסיסיים בפיתוח זהות מותגית. גם שימוש עקבי באלמנטים שבחרתם בכל החומרים השיווקיים שלכם מהווה פיתוח זהות מותגית.
ביסוס המוניטין של המותג שלך
ביסוס המוניטין של המשרד או החברה שלכם הוא חשוב – במיוחד בתחום של שיווק נדל"ן בחו"ל. ביסוס מוניטין של המותג מתחלק לשניים – בניית אמון וקבלת אישור מגורם חיצוני.
- בניית האמון אצל הלקוחות הפוטנציאליים נעשית על ידי הפגנת המומחיות שלכם בשוק הנדל"ן, והצגת שיטות עסקיות אתיות (כלומר להבהיר ללקוחות שלא מדובר בסוג של תרמית). ניתן לבנות אמון אצל לקוחות פוטנציאליים במגוון דרכים, למשל שיתוף תוכן בעל ערך באתר האינטרנט שלכם.
- קבלת אישור מגורם חיצוני מתאפשרת על ידי פרסום כתבות שנעשו עליכם בתקשורת, או הצגת ביקורות חיוביות של לקוחות מרוצים. למשל, קניית פרסום על ידי אושיית רשת מתחום ההשקעות והכלכלה היא למעשה קבלת אישור מגורם חיצוני אמין.
מתן שירות לקוחות מעולה באופן עקבי
הדרך הכי טובה לשווק את החברה שלכם – מגיעה בכלל מתחום יחסי האנוש, ולא מתחום השיווק. בעל חברה או עסק שמקפיד לספק שירות לקוחות באיכות מעולה לכל הלקוחות שלו – יקבל את הפרסום הטוב ביותר.
המיתוג הטוב ביותר הוא המלצות מפה לאוזן של לקוחות מרוצים. אנחנו הכי סומכים על המשפחה והחברים שלנו, ולכן אם הם מספרים לנו על חוויית השקעה מוצלחת – אנחנו נוטים לסמוך עליהם הרבה יותר מכל כתבה או סרטון.
סיכום
לסיכום, ברגע שיש למשרד שלכם זהות ומוניטין ברורים – המיתוג שלכם יתחיל להתקדם. חשוב לקדם ביעילות את המותג שלכם כדי להגיע לכמה שיותר לקוחות פוטנציאליים. מיתוג וקידום יעיל יכלול פרסום ממוקד לפי קהל יעד, יצירת קשר עם לקוחות פוטנציאליים במדיה חברתית באופן אקטיבי, מינוף של הדפים ברשתות החברתיות ועוד.